Saturday, December 30, 2006

dün yükleme fazla geldi, bugün de devam etti sabahtan ama uyudum uyandım uzun bir öğleden sonra ve şimdi daha iyiyim...hastalıktan kalkmış gibiyim...uzayıp giden ve bitmek bilmeyen onarımlar sinirimi bozuyor, böyle anlarda hiç ummadığım kadar düzen takıntıları geliştiriyorum kendi kendime, şaşırıyorum...

bana küçükken yapılanları yanlış olduğunu bile bile oğluma yapıyorum...insan bir yanlışın peşine neden takılır...hemen söyliyeyim, çaresizlikten, doğruyu bulamamaktan...elde ne varsa onunla idare etmek çabası içindeyim, öfkemi denetlemekte zorlanıyorum...

bu akşam iyi de birşey oldu, artık neredeyse " boşuna mı aldım acaba ?" sorusunu sormaya başladığım sevgili alto saksofonumla elle tutulur bişiyler çalmayı başardım...bu denli iyi bir ton yakalamak beni sevindirdi, demek uğraşsam daha da iyi çalacağım...birini bulsam ve ders alsam hele...tam süper olacak...

son iki gün yorgunluk tavan yaptı, bayramda dinlence umuyorum kendi kendime...herkese...tüm gençlere ve genç kalanlara ( bu da ne demek be???)

No comments: