Tuesday, December 19, 2006

madem ki bu az okunan bir blog, ben de ona az okunan blog muamelesi yapayım (sebastian, kırbacımı getir) kafanın 15oo devirde sardığı aşırı yorucu bir gecenin sabahında işe gidilemedi, çok şiddetli baş ağrıları nedeniyle... çıkıp dolaşılsa sokaklarda, güzel bir gün bile olabilirdi, ama bütün gün uyununca görülen rüyalarla yetinildi...kendi kendine tedaviye inanıldığı için ilaç ta alınmadı, hem bilmez misiniz ki "zaman en iyi ilaçtır" ...bir de uyku tabi...
uyudum, uyandım, ev rutin akşamüstünden geceye dönüyor. birazdan sıkı bir filitre kahve (büyük insanlık atom bombası ve jet tayyaresi'ne harcadığı mesainin birazını da kahve neslinin ıslahı için harcasaydı şimdi ne süper kahveler içerdik düşünmek bile istemiyorum...gerçi yine içiyoruz tabi de..) yaparım, ev fazla kalabalık olmadan belki bir pipo falan...alınıp dinlenemeyen cd lerler okunmayı bekleyen kitaplara ( o kadar da fazlalar ki , hangisinden başlayacağız? ) sonra bir bakmışsın akşam olmuş...
madem ki bu az okunan bir blog, ben de ona az okunan blog muamelesi yapayım (sebastian, kırbacımı getir)

No comments: