Monday, December 18, 2006

madem ki bu bir blog, ben de blog gibi mi kullansam acaba???
yorgun ve keyifsiz geçen bir haftasonu, daha çok Cem'in işlerine koşturdum.yoruldum, hafta başlasa da dinlensem diyorum. yarın (aslında saat hesabıyla bugün ) gidip bankayla kavga edeceğim, eskiden insanlar bankaları soyardı son zamanda bu bile tersine gidiyor...kafayı bozdukları bir 24 ytl 'm var, 3. çekişleri, umarım son olur.

bu müzik işini başaracağım herhalde 80 yaşına gelmeden. köşebaşlarını lüzumsuz ve bilgisiz insanlar tutmuş, onların pazarında tezgah açmam zor da değil imkansız. murat ile kendi işimizi yapacağız sanırım, özellikle tüm çalanları kendi seçtiğim-günahını sevabını -bahanesiz gerekçesiz alnı açık üstlendiğim bir radyo, ne de süper olurdu...tüm bir gün mesela o frekanstan şu meşhur waw sinyalini verebilmek ya da belki bir saat white noise verebilmek (daha fazla olmaz insanlara da yazık), radyoyu bir iletişim aracı olmanın kısıtlı havasından kurtarıp bir performans sanatının orta yerine yerleştirmek.sivri şeyler bunlar, kimsenin gtü yemez yapmaya, benim yer ama ratingle ve reklamla beslenen top 40 ye inananların dünyasında,bağımsızlığı hissetmeden sıkı bir web taraması ile alternatif seslere ulaştım sananların (ordan gidilmiyor halbuki) diktasında bizim ve değişik fikirlerimizin bir süre daha otobüslerde metrolarda sessiz sedasız kafamızın içinde dönüp durmalarının mecburiyeti var.bakalım zaman (ki kendileri bu aralar bir hızlanıp bir yavaşlıyorlar) ne gösterecek...
madem ki bu bir blog, ben de blog gibi mi kullansam acaba???

No comments: